Marstrand

Hello!

Var ett tag sedan man skrev här på bloggen. I söndags åkte jag till Marstrand och myste med mamma och hennes särbo. Det var skönaste dagen!


Påväg till marstrandön

Vackraste ön på hela jorden.

Vi såg jätte många båtar

En tjej som hjälpte en båt för att de skulle in på sin båtplats.

De hade problem för båten ville inte de  dom ville. hihi. men tillslut gick det bra.

Lilla söta jag är på väg till marstrandfäsning

På väg dit upp så fotade mammas särbo lite vackra blommor.

Jag på fästningen, vackert där uppe.

 

Jag på höjden

Marstrands fästning, så vacker den är.

Utsikt från havet marstrand

Mamma, Sven, jag och  vår picknick.

Vi fick besök på picknicken. haha. TRUTAR.

 

När vi hade varit på fästningen så gick vi ner och kolllade på båtar igen.

Fina strandprommenad.

När vi tittade ut på havet så kom  det ett utlänsk skepp och det var mäktigt.

 

 

Jag hade en jättemysig dag med mamma och Sven i söndags.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: älskling

Den segelbåten var snygg!

2011-07-06 @ 22:34:58
Postat av: älskling

Vina bilder! puss

2011-07-06 @ 22:38:03
Postat av: Emmi

Jättesöt klänning. Var köpte du den? x

2011-07-10 @ 13:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0