Nu är jag hemma igen!

Hej alla söta läsare! :D

Nu är jag äntligen hemma från Furuboda. Jag hade en jättetrevlig vecka i Skåne.  Varje dag hände det någon ting kul men det var tråkigt så jag och Amanda spelade kort istället för att vara med dom andra.

Jag när jag åkte till Skåne på tåget.

En dag åkte vi till Åhus glasshus och åt världens godaste glass! 


En dag åkte vi på utflykt och det var en pappersbruk men det var sinnetställe istället. Vi fick mat där med. MYsigt!





Nu ikväll ska jag kolla på film med älsklingen och bara mysa med honom.:)


Hoppas ni haft en bra vecka. Kramiz!


Kommentarer
Postat av: älskling

Jätte fina bildet och bra skrivigt! puss

2011-07-25 @ 15:06:01
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej hej!

Nu har jag kommit hem från en vecka i sthlm (därför jag inte bloggat)



Hoppas att allt är bra med dig :)

Kram!

2011-07-25 @ 15:10:36
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Madde

va go glassen ser ut :D

2011-08-05 @ 11:35:17
URL: http://mezos.blogg.seos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0