Räkan ikväll!

Godmorgon alla  fina läsare!

Idag är det fredag, skönt eller hur? Jag tycker det är underbart faktiskt men jag är lite smått förkyld men det är inte så farligt, så jag stannade hemma idag från skolan. Skönt!

Ja, idag på förmiddagen skall jag rida på Julle första gången i höst. Det ska bli jättekul. Sedan ikväll ska min sötnos och jag på en skaldjursrestaurang och äta massa goda saker.  Mums. ♥

 

Både Christoffer och jag älskar skaldjur men vissa personer tycker det är så äckligt med skaldjur och vissa älskar skaldjur. Det är olika. Jag har alltid tyckt om skaldjur och det kommer jag göra restan av mitt liv, det vet jag! :)

 

Ha en toppen dag


Kommentarer
Postat av: Älskling

Jätte bra skrivigt älskling! Det ska bli jätte mysigt i kväll! puss

2011-09-02 @ 11:14:41
Postat av: MeiQi

naah va söt blogg du har :D ^^

2011-09-03 @ 17:52:08
URL: http://meiqi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0